游肇慶呢條靚靚「彩虹公路」,歎正宗「鼎湖上素」
语音播报

最近,肇慶鼎湖有一條醉美「彩虹公路」火了!沿途風景超美,成為又一個網紅打卡點。每到周末,就會吸引唔少人前往自駕游,或者騎行、徒步。

呢條就係啱啱修建嘅鼎湖山0號路。呢條路環繞鼎湖鳳凰鎮而建,帶有彩色標線嘅雙向車道寬敞平整。

微信图片_20200920172812.jpg

你會見到,紅、黃、藍三種色調喺公路上向前延伸,遠遠望去就好似彩虹咁靚,令平凡嘅鄉間小道即時變得省鏡,如果從空中俯瞰,彩色標線鋪設嘅道路,就好似像一條長長嘅彩色「絲帶」,蜿蜒綠林山水間,簡直靚到DUM一聲。

鼎湖山0號路全長約80公里,途經9個行政村,設計以「粵港澳大灣區醉美網紅0號公路,北回歸線生態康養休閒旅遊長廊」為總體定位.。

微信图片_20200919211518.jpg
(楊永新 攝)

沿線規劃設置8個極點片區,37個沿線景點、7個驛站、14個精品民宿,為遊客提供原生態、全放鬆嘅旅遊體驗,打造融「生態、旅遊、富民、文化」於一體嘅全域旅遊精品示範線路。

如果開著車一路駛過,沿途時而依山傍水,時而穿林越山,九龍湖水碧波清揚,道路兩側鬱鬱蔥蔥、花香圍繞,仿佛「人在畫中游」。

與鼎湖山風景區有著「姐妹山」之稱嘅鳳凰鎮山區有良好嘅自然生態環境和深厚嘅歷史人文底蘊,但以前受限於山路崎嶇,村與村之間交通不暢,當地獨特嘅旅遊資源難以被激活。

2019年,鼎湖區借著創建鳳凰森林特色小鎮嘅契機,啟動鼎湖山0號路建設工程,將沿線旅遊景點和美麗鄉村有機串聯。

鳳凰鎮上有一家有40年經營歷史嘅老字號鳳溪酒家,呢度嘅「鼎湖上素」十分正宗,裏面有傳說中嘅「三菇六耳」,而另一道「鼎湖碌鵝」亦是鼎湖名菜,不可不嘗。

美食美景相伴,相信咁樣嘅假日一定過得愜意、充實,有滋有味。

廣州日報全媒體文字記者:於敢勇
廣州日報全媒體圖片記者:於敢勇
廣州日報全媒體編輯:鄺白薇